Fenomena Facebook Terhadap Perniagaan Prepaid

Rasanya tak perlu lagi bercerita mengenai Facebook kerana ia telah banyak mengubah persepsi orang ramai hari ini mengenai laman jaringan sosial (Social networking site). Fenomena ketagihan berfacebook terbawa-bawa sehingga ke dunia perniagaan. Kalau tidak, masakan Perdana Menteri menyarankan untuk maksimakan penggunaan Facebook. Sehinggakan hari ini ahli politik sendiri telah menggunakan facebook sebagai salah satu daripada saluran penyampaian maklumat.


Hari ini kebanyakkan usahawan baik konvensional mahupun internet sudah menggunakan Facebook sebagai satu lagi ‘saluran pemasaran’ untuk mengembangkan jaringan perniagaan mereka. Walaupun begitu, kita perlu tahu bagaimana untuk berhubung dengan prospek di Facebook dengan cara yang lebih efektif. Kunci utamanya adalah ILMU! Jangan ingat berniaga prepaid tidak boleh di jalankan melalui Facebook!

Saya memerlukan hanya mereka yang SERIUS dan KOMITED untuk berjaya dalam perniagaan ini. Luangkan sedikit masa untuk dibimbing dan diajar supaya anda boleh menjalankannya sendiri.

Perniagaan prepaid bukanlah satu perniagaan yang menjanjikan pulangan mewah dalam sekelip mata. Dengan usaha dan bimbingan yang berterusan insha'Allah tidak muetahil anda mampu menjana pendapatan 5 angka sebulan!

Rujuk bahagian pendaftaran untuk memulakan perniagaan ini

.: prepaid4u :.


Best Regards,

Ismail Ahmad
Prepaid4U member
012 2610681

 

Copyright @ 2008 Prepaid MYeCASH: Fenomena Facebook Terhadap Perniagaan Prepaid | Original Template: Wordpress Themes | Modified By Uncle is | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top