Apa itu MyeCash

My eCash bukanlah syarikat skim cepat kaya, piramid, money games, saham internet atau derma. MY eCASH merupakan program berkonsep M-Commerce yang disokong sistem affiliate menjual produk-produk keperluan kepada 22 juta rakyat Malaysia masa kini, iaitu PREPAID HANDPHONE.

Kami menggunakan platform HALAL dan SAH dari segi undang-undang negara dan agama. Kami hanya memilih platform yang mempunyai lesen SAH dan tidak berkaitan skim cepat kaya.

Gerila My eCash merupakan komuniti online yang dilahirkan dari komuniti besar empayar Prepaid4u, diasaskan oleh saudara Adi Nor Jaffar. Apakah pula Prepaid4u? Ia merupakan sebuah empayar perniagaan prepaid yang kini semakin agresif dan berkembang pesat. Ada yang bersara muda hanya menjalankan perniagaan prepaid, dan menariknya semakin hari semakin ramai yang mampu menjana pendapatan sampingan ataupun tetap hanya melalui SMS!

Gerila My eCash adalah merupakan satu komuniti yang bergabung bersama Prepaid4u bersedia membimbing sesama rakan yang serius di dalam perniagaan prepaid. Antara kegiatan Gerila My eCash menggunakan medium Internet sebagai base platform perniagaan prepaid, menghala kepada bidang blogging dan sentiasa berkembang dari masa ke semasa. Dengan komuniti yang amat berpengalaman serta sistem yang kukuh maka senang-senang bagi mereka yang menyertai Gerila My eCash menikmati kemanisan berniaga serta PASIF income. insya'Allah.

.: ciku83 :.

Ramainya yang tak sedar bahawa dengan handphone murah yang ada pada mereka, boleh menyebabkan mereka kaya dan hidup bebas kewangan, malangnya mereka tak mahu buka mata seluas-luasnya serta lebih rela bekerja serta memenuhi impian orang lain daripada memenuhi impian diri sendiri. Di Gerila My eCash, kami menyediakan complete online training dalam bentuk e-learning serta personal coaching online/offline dan monitoring system yang mana anda akan dibimbing sehingga berjaya. SYARAT UTAMA nak belajar dan sanggup diajar, kerana kami tak pilih kepada kuantiti, tapi hanya memilih KUALITI..

Hari ini, ramai yang dah mula sedar bahawa SAVING adalah perkara penting! Ramai yang dah bertahun bekerja tetapi TIADA SAVING, Hurmmm..sayangnya! Ramai yang kononnya berjawatan BESAR, Berkereta BESAR, Beristeri Besar..MALANGNYA masih dikejar HUTANG..

Walaupun hanya pendapatan RM100 sebulan lebih baik ada daripada tak ada langsung.

Tidak dinafikan produk prabayar adalah merupakan antara produk yang agak kecil margin keuntungannya. Tapi kenapa semakin hari semakin banyak kedai yang memilih perniagaan ini? Kerana permintaan! Ini adalah produk yang paling stabil permintaannya dan tidak akan putus.

Asal saja jika kita mampu menghasilkan volume jualan yang besar, maka sudah pasti keuntungan juga besar.

Saya beri sedikit gambaran. Bagaimana keadaannya jika selama ini anda membeli topup prabayar dari kedai, kini anda membeli dari 'kedai' anda sendiri. Bagaimana jika anda mempunyai berpuluh-puluh atau beratus-ratus cawangan 'kedai' yang di jalankan oleh adik-beradik anda, sanak saudara dan rakan-rakan lain. Bagaimana pula jika dibawah setiap cawangan 'kedai' anda terdapat berpuluh lagi 'stall/gerai' kecil bagi setiap satunya. Dapat bayangkan berapa total jualan dan keuntungan syarikat anda pada ketika itu? Berbalik semula kepada topik asal, menghasilkan VOLUME. Disinilah rahsia bagaimana hasil jualan melebihi RM10 juta dicipta!

Biasanya yang tengok sahaja dan saja-saja nak tanya tak BUAT duit..kerana orang yang masih berfikir tanpa sebarang tindakan hanya merugikan diri sendiri. Kerana di mana kita bermula tidak penting, tetapi di mana kita akhirnya.

Jadi anda sendiri yang pilih nak tengok aje ke atau SERIUS NAK BUAT?

.: prepaid4u :.

Best Regards,

Ismail Ahmad
Prepaid4U member
012 2610681

 

Copyright @ 2008 Prepaid MYeCASH: Apa itu MyeCash | Original Template: Wordpress Themes | Modified By Uncle is | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top