Kenapa My eCash


Kenapa saya memilih My eCash sebagai Salah satu sumber pendapatan?

1. Perniagaan Yang Sah di Sisi Undang-undang

MYeCASH BUKAN skim cepat kaya, piramid, money games, saham internet atau derma. MYeCASH merupakan program berkonsep M-Commerce yang menjual produk-produk keperluan kepada 22 juta rakyat Malaysia masa kini, iaitu PREPAID HANDPHONE. Agen MYeCASH menyediakan dan menjual produk-produk hebat CELCOM, MAXIS, DiGi, U mobile, iTALK, TM Net, IDD, Jaring dan lain-lain lagi 24 jam hanya menggunakan teknologi SMS. MYeCASH juga telah didaftarkan sebagai Pemegang Lesen Kelas Pemberi Perkhidmatan Aplikasi.

2. Latar Belakang Syarikat Yang Kukuh!

MYeCASH merupakan enama produk kepada Mobile e-Transaction Sdn Bhd (710152-K) iaitu anak syarikat Advanced Mobile Services & Solutions Sdn. Bhd. (AMOSS), beribu pejabat di C6-G, Dataran Palma Ampang, Jalan Selaman 1, 68000 Ampang,Selangor Darul Ehsan, Malaysia yang dipengerusikan oleh Datin Fara H Dalela. Selama 7 tahun beroperasi sehingga kini telah mempunyai lebih dari 280,000 orang ahli seluruh malaysia. Ia juga telah memenangi beberapa award di peringkat antarabangsa seperti "The 4th Asia Pacific/Malaysia e-Entreprenuer Excellence Award" dan "The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005" yang mana tidak pernah tercicir dalam pemberian bonus kepada ahli.

3. Prestasi Cemerlang

MYeCASH satu-satunya syarikat prepaid yang berjaya menjalinkan kerjasama erat dengan bank-bank terbesar di Malaysia.

Kini menu tambah nilai akaun MYeCASH terpapar di mesin-mesin ATM malahan menjadi salah satu perkhidmatan utama di online-online banking. Sekarang urusan memasukkan modal ke akaun MYeCASH menjadi lebih mudah.

4. Produk WAJIB BELI!!

Kami tidak menjual e-book yang ANDA TIDAK AKAN MEMBACANYA. Kerana kami telah menyediakan kepada anda secara PERCUMA! Kami tidak menjual ubat gigi dengan harga 2 kali ganda harga pasaran, Kami tidak menjual produk yang membuatkan anda terpaksa memikir 2 kali untuk meninggalkan barangan yang anda gunakan sekarang. Permintaan yang tinggi terhadap Pasaran Prepaid mendorong kami untuk berdaftar sebagai agen. Kerana dengan menjadi Agen saya layak mendapatkan harga Prepaid pada harga lebih MURAH berbanding pengguna talian yang lain serta ganjaran BONUS dan insentif sekiranya saya aktif.

5. Permintaan Yang Konsisten!!

Permintaan terhadap keperluan Prepaid adalah konsisten. Sekiranya Si A membelanjakan RM60 sebulan untuk prepaid handphone nya, dia pasti berbuat perkara yang sama pada bulan hadapan malah kemungkinan akan lebih dari RM60. Ini kerana prepaid kini telah menjadi keperluan harian masyarakat kita sekarang. Dari permintaan yang konsisten inilah yang menjamin pendapatan anda di dalam MYeCASH juga adalah konsisten dan semakin lama semakin bertambah!

6. Modal Kecil, Untung Besar

Tahukah anda berapa yang diperlukan untuk memulakan perniagaan Reload Prepaid? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping setiap topup card dari pelbagai telco, sahaja anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5,000 tidak termasuk kos-kos lain seperti sewa kedai, pekerja, komitmen masa dan sebagainya. Tetapi, anda tidak perlu mempunyai modal yang besar untuk menyertai perniagaan MYeCASH. Anda boleh mula menjadi agen MYeCASH dengan bayaran penyertaan serendah RM65 SAHAJA!! Sebenarnya nilai ini terlalu kecil jika dibanding potensi keutungan yang bakal anda perolehi.

7. NO RISK!

Anda tetap akan membeli prepaid setiap bulan. Adik-beradik, kakak, abang, kekasih, teman rapat, rakan sekerja tetap akan membelinya setiap bulan. Dari RM65, risiko anda cuma sebanyak RM54 sahaja kerana RM11 lagi akan dipulangkan semula kedalam akaun MYeCASH anda sebagai modal permulaan untuk perniagaan prepaid ini. Adakah anda rasa RM54 anda terlalu besar? Jika kini pendapatan anda RM1,800 atau RM2,500 bahkan RM10,000 sekalipun tetapi setiap penghujung bulan anda terpaksa termenung menantikan gaji bulan berikutnya, kenapa tidak laburkan RM65 daripadanya untuk menjana lagi RM1,000 RM2,000 atau RM12,000 pendapatan sampingan bulanan anda? Takkan nak tengok aje..

8. Yuran Tahunan Rendah, Tiada Tetapan Bulanan

Di MYeCASH, yuran tahunan adalah yang paling rendah iaitu cuma 5 Mypoints (RM5 sahaja) setahun. Malah, anda juga akan dikecualikan dari yuran tahunan ini jika anda memang ahli yang aktif.

Program yang mewajibkan yuran tahunan yang tinggi kebanyakannya hanya menggunakan wang yang sama untuk insentif ahli-ahlinya.

9. Sistem yang canggih dan telus!!

Di MYeCASH setiap urus niaga akan diproses secara automatik oleh Server Gateway MYeCASH. Syarikat telah mewujudkan hampir 10 Gateway mengikut telco-telco tertentu yang anda gunakan samada Maxis (012/017), Digi (014/016) atau Celcom (013/019). Anda akan diberikan Nombor PIN untuk mengakses ruangan ahli dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan dalam masa sebenar (in real-time process) oleh sistem. Tiada kesilapan, tiada penipuan. Semuanya boleh dipantau sendiri melalui Mobile Lounge MYeCASH yang disediakan oleh pihak syarikat. Antara lain anda boleh memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus, senarai tajaan, aktiviti tajaan, promosi dan pelbagai lagi.

10. Program Prepaid Yang Menyediakan Program Kebajikan

MYeCASH sentiasa menitik beratkan kebajikan ahlinya. Bukan itu sahaja, waris ahli juga dijaga.

Dengan program MCCP (MYeCASH Community Care Programme), sekiranya ahli yang menyertai meninggal dunia, waris terdekat akan menerima sumbangan dari dana khas yang dikumpulkan. Semoga dapat meringankan beban tanggungan para ahli.

Orang yang takut kehilangan duit, orang tu yang akan kehilangan duit dia..Di sini bukanlah tempat untuk anda goyang kaki dan mengharapkan duit terus mengalir ke akaun anda tetapi anda akan di ajar bagaimana menjalankan pemasaran Prepaid hanya melalui medium INTERNET dengan kaedah yang sangat BERKESAN.

emm arini walaupun kita banyak duit skalipun tapi kita tak pandai untuk menguruskannya tiada gunanya juga.. pengurusan kewangan ini penting bagi memastikan kita sentiasa bersedia menghadapi keadaan yang tak terjangka.. macam slalu orang kata.. Hidup tak selalunya akan berada di atas selamanya.. hidup ini ibarat roda.. sekurangnya saya belajar dan bersedia apabila putaran hidup saya berada dibawah..

macam mana yer????
Sekiranya anda SERIUS untuk memulakan perniagaan ini

sila berikan details

Nama
No Kad Pengenalan
No telefon
Email

pembayaran boleh dibuat melalui maybank2u 1061 2809 7423
resit pembayaran WAJIB simpan sebagai bukti pembayaran
untuk maklumat teperinci sila hubungi 019-3141914 (ismail)

nak jadi STRIKER or DEFENDER...???
u decide..

 

Copyright @ 2008 Prepaid MYeCASH: Kenapa My eCash | Original Template: Wordpress Themes | Modified By Uncle is | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top