Tukar Perbelanjaan Kepada Pendapatan

Industri MOBILE telah melalui satu transformasi baru yang sangat berkuasa iaitu Sistem Pesanan Ringkas atau SMS, Statistik hasil kaijian Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia menunjukkan lebih daripada 20.5 billion SMS telah dihantar dalam tahun 2008 sahaja

Statistik yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia, pada suku ke-4 bagi tahun 2008 sahaja, terdapat lebih dari 27.1 juta pengguna talian mudah alih dan hampir 80% daripadanya adalah pengguna prabayar (prepaid). Ini memberi gambaran bahawa industri MOBILE mempunyai peluang besar untuk diterokai menjadi pendapatan yang lumayan.

Ternyata pengguna handphone telah meningkat sebanyak hampir 4 juta pengguna baru berbanding suku ke-4 tahun sebelumnya. Bayangkan gandaan potensi di dalam perniagaan ini. Hebat bukan.

Diakui perniagaan telekomunikasi kini menjadi perniagaan yang sangat menguntungkan. Kini banyak rancangan-rancangan telah menggunakan sistem Undian SMS, langganan SMS (contoh: type ON KASIH dan hantar ker 12345) dan berbagai-bagai lagi. Selama ini, kita hanya menjadi pengguna yang dimanipulasikan oleh syarikat-syarikat besar untuk mengaut keuntungan jutaan ringgit. Kenapa tidak kita sama-sama memperoleh manfaat daripada senario yang sama?

Disebabkan potensi, Advanced Mobile Services & Solutions Sdn. Bhd. (AMOSS) bertindak lebih awal melahirkan portal M-Commerce MYeCASH bagi membantu para pengguna mobile phone seluruh Malaysia menjana keuntungan menerusi telefon bimbit mereka sendiri di awal tahun 2004 lagi. Jadi kenapa tidak Bertindak sekarang?

Masih ramai di luar sana yang tercari-cari peluang pendapatan sampingan sedangkan peluang begitu luas terbuka. Tinggal nak Bertindak sahaja. Kalaupun anda seorang yang pangkat tinggi di tempat kerja, boleh ke pergi cuti setahun ke mana-mana, lepak tepi pantai sambil menikmati pemberian Allah, tanpa perlu risau sikit pun dan kepala tak berserabut, rambut tak terpacak? hmm..kalau jawapannya ya..maka di sini tak sesuai untuk anda...Tapi seandainya masih lagi bak kata orang 'kais pagi makan pagi, kais petang makan malam' ataupun 'pergi pagi balik petang, dapat gaji bayar hutang'..maka bertindaklah SEKARANG jugak!!

Orang yang takut kehilangan duit, orang tu yang akan kehilangan duit dia..Tak percaya tak mengapa..kerana kami sudah mula mencipta masa depan


Change the way u think.. U will change your life....
Tukar Perbelanjaan Jadi Pendapatan...
Tukar Alasan Jadi Peluang...nak ALASAN KE NAK $$$...
nak $$$ kena berfikir tanpa alasan.


Kalau ikut petunjuk betul-betul mesti tak sesat..susah pasal tak tau..dah tau senang rupanya..

Ramai yang nak BERJAYA, tapi tak ramai yang SANGGUP melakukannya…
Ramai yang merungut susah… itu adalah kerana tidak tahu dengan cara yang betul melakukannya…

Anda hanya mampu menunggu dan melihat lagi???
Mereka tetap buat duit dan tidak akan menunggu atau melayan sebarang ALASAN

Tanpa ilmu tiada kejayaan boleh dikecapi seseorang yang berjaya menjana pendapatan melalui internet dengan cara yang sah

Walaupun seribu statement pendapatan di paparkan disini tiada gunanya juga jika tiada tindakan dari diri kita. Nasihat orang berjaya, "Kalau kita tak pernah buat apa yang kita tak pernah buat, macam mana nak dapat apa yang kita tak pernah dapat!" Kalau tak tau memang rasa susah..tapi bila dah tau??Alahai senangnya!! Kerana semuanya bermula dari ilmu.


.: prepaid4u :.

Best Regards,

Ismail Ahmad
Prepaid4U member
012 2610681

 

Copyright @ 2008 Prepaid MYeCASH: Tukar Perbelanjaan Kepada Pendapatan | Original Template: Wordpress Themes | Modified By Uncle is | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top