Bagaimana Prepaid menjana Keuntungan?


APA BENTUK PROFIT YANG AKAN SAYA PEROLEHI?


Anda akan diajar Teknik HEBAT menjana income yang di inginkan bermula dari asas yang kecil. 2 angka...3 angka 4 angka mahupun mencecah lebih 5 angka sebulan..(u decide!). Kejayaan takkan datang bergolek mahupun melayang. Teknik meta/milton & power goal setting yang membolehkan anda dapat apa saja hasrat anda! Walaupun hanya dengan permulaan yang minima. Insya’Allah.

BAGAIMANA SYARIKAT BEROPERASI?

Berlatar belakang syarikat Multinasional bertaraf global yang kukuh bertapak selama 7 tahun dan memiliki bangunan sendiri, telah melahirkan ramai usahawan prepaid yang berjaya serta menerima pelbagai anugerah berdasarkan kecemerlangan prestasi baik peringkat tempatan mahupun global seperti “Honesty Award” peringkat Asia Pacific. Biar lah segunung anugerah pun diterima syarikat, sekiranya TIADA USAHA untuk bertindak, anda tetap ditahap yang sama. Integriti syarikat tidak perlu dipersoal kerana menerusi kerjasama ahli kumpulan anda akan dibantu teknik meningkatkan integriti diri dan tumpuan lebih diberikan kepada pembangunan modal insan dengan menggunakan platform yang telah disediakan.

BAGAIMANA PELAN PERNIAGAAN BERJALAN?

Konsep perniagaan sangat-sangat mudah. Mengapa tidak kita ubah perbelanjaan bulanan menjadi Duit harian?? Bagaimana setiap RM menjadi biji benih yang bakal melahirkan pokok dan akhirnya hutan duit yang tebal! Beli prepaid Untuk Diri Sendiri. Tidak perlu menguntungkan kedai jika anda dapat menjual dan membelinya sendiri. Bayangkan kos top up anda setiap bulan RM30 seminggu. Anda boleh menjimatkan duit RM6 sebulan dengan komisen yang diterima. Belum pernah dengar lagi penjual prepaid, tak ada customer. Tak ada modal ada laa, sebab ramai sangat nak beli. Customer pulak yang cari. Jadi tak perlu susah-susah cari orang. Sebagai ejen, anda boleh menjual produk mudah-alih MyMode tanpa perlu membuka rumah-kedai dan menyimpan stok. Kembang perniagaan melalui Networking atau rakan kongsi. Susah? Sekarang dah mudah sebab banyak tutorial dah disediakan. Tinggal nak BUAT jek..

BANYAK KE PRODUK PREPAID NI?

Sabda Rasulullah SAW, 9/10 daripada rezeki datang dari PERNIAGAAN! Hari ni tak perlu modal sampai RM5000 untuk mulakan perniagaan prepaid kerana dengan single level berapa sangat komisyen anda perolehi? Semua urusan hanya melalui handphone. Tak kiralah betapa murahnya Handphone anda tapi jika boleh beri pulangan 5 angka? Berbaloi tak? Produk kalau nak cerita disini terlalu banyak. Yang best nya ada macam-macam produk code (prepaid dan game point) yang boleh dijual! Semua prepaid di Malaysia dan juga di NEGARA ASIA juga! Produk saya pakai sahaja kerana tiap-tiap bulan saya perlukan prepaid. Selebihnya saya buat duit sahaja dengan system income yg hebat. Kalau minat jual produk pun tiada masalah sebab permintaan prepaid tak pernah putus.. Andai tak jual prepaid pun tetap mampu menjana income sehingga 5 angka sebulan. Perkara yang mudah ada mengapa perlu lakukan perkara yang susah..Modal hanya sekali SEUMUR HIDUP!!

SAYA TAK FAHAM..MACAM MANA SAYA BUAT?

Semua rakan niaga bermula dari 0. Umpama bayi lahir ..mana mungkin terus pandai bertatih kalau tidak di latih. Di dalam Gerila Myecash kami menitik berat pembangunan modal insan setiap rakan niaga. Ahli didedahkan melalui latihan-latihan daripada mereka-mereka yang hebat sama ada melalui online mahupun offline.. join 1 to 1 coaching session..sekurang-kurangnya 3 jam sehari. Boleh memberi komitmen sekurang kurangnya 1 jam sehari atau 2 jam seminggu. Nak Berjaya harus ada pengorbanan. Dengan tutorial yang ada hari ini dah ramai di kalangan kami yang perolehi income 3,4,5 angka sebulan! Takkan nak tengok jekk..

ADA POTENSI KE JUAL PREPAID NI?

Jual Prepaid Boleh kaya ke? Mana mungkin untung 20 sen -30 sen anda mampu jadi kaya raya dalam sekelip mata. Selama 7 tahun, syarikat telah mempunyai keahlian lebih daripada 300,000 orang ahli. Kuasa internet tidak boleh dihentikan dan tiada sempadan. Ini salah satu platform saya untuk terus melangkah kehadapan. Sokongan dari ahli pasukan sangat-sangat mendorong saya terus maju.

Sebenarnya pendapatan yang boleh anda perolehi tidak terhad. Lebih banyak anda jual dan lebih ramai ahli kumpulan anda, maka lebih banyaklah pendapatan anda. Ingat, konsep M-Commerce dan sistem rangkaian perniagaan prepaid membolehkan anda mendapat komisen sehingga sepuluh peringkat!

Bina rangkaian perniagaan dengan sistem canggih yang telah kami bangunkan. Pasti dalam beberapa bulan lagi anda berada pada tahap 'Auto Pilot'. sehingga anda sendiri tidak mampu untuk menyekatnya!! Tidak mustahil dalam masa setahun pendapatan bonus anda melebihi gaji bulanan anda sekarang. Malah ia merupakan satu jaminan pendapatan untuk wang pencen anda. Jika anda faham konsep DUIT pasti anda akan dapat apa yang anda inginkan.

konsep online marketing kami yang sangat efektif, kerja anda mempromosi menjadi sangat mudah. Tidak payah jumpa orang, tiada keluar duit minyak, tidak payah berkereta besar, tak payah pakai smart dan tak payah petah bercakap. Sesuai sungguh kepada mereka yang baru nak belajar meniaga dan bagus untuk orang yang pemalu. Satu Tutorial Mengiklan semudah A.B.C disediakan di dalam. Tidak payah mengarang dan tidak payah berfikir. Semua TUTORIAL telah kami sediakan. Sangat mudah!!

 

Copyright @ 2008 Prepaid MYeCASH: Bagaimana Prepaid menjana Keuntungan? | Original Template: Wordpress Themes | Modified By Uncle is | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top