Pendaftaran

Sertai kami dan nikmati kadar pembelian prepaid pada harga lebih murah dari pasaran semasa dan nikmati pelbagai bonus dan ganjaran istimewa untuk ahli yang aktif. Peluang pasaran perniagaan ini amat amatlah luas. Tak habis di makan dek saya seorang. Marilah kita kongsikan bersama. Sekiranya ingin mendaftar, apa yang perlu anda lakukan hanyalah:


1. Klik website referral saya di dibawah:

http://prepaid4u.net/?id=ciku83

2. Isi dan submit borang pendaftaran keahlian percuma terlebih dahulu.

3. Setelah selesai, Login keruangan ahli dengan menggunakan USERID dan PASSWORD yang telah anda daftarkan tadi.

4. Klick Menu UPGRADE VIP. Kemudian BACA langkah-langkah pembayaran yuran keahlian. Di bahagian bawah page berkenaan ada link untuk buat pembayaran kepada ADMIN@saya sendiri.

5. Baca, dan ikut step-step tersebut.

*Jangan risau. Satu Buku Panduan Lengkap akan diberikan setelah anda sah menjadi salah seorang Agent Mymode di bawah kumpulan Prepaid4U

Semua info pasal Myecash/MyMode ada di web berkenaan. Tak perlu saya explain panjang lebar di sini kerana semuanya telah terjawab di bahagian F.A.Q (WAJIB baca), Forum atau pun dalam content web berkenaan sendiri. Just follow all the procedure. All instruction was IDIOT PROOF. :)

Percayalah, orang buta IT pun boleh BUAT tanpa masalah. Boleh hubungi saya melalui yahoo mesengger
cikuu83@yahoo.com atau CALL/SMS 012 2610681 sekiranya ada kemusykilan mengenai pendaftaran.

P/s: Website Prepaid4U.Net kini boleh diakses dalam 3 bahasa iaitu Bahasa Melayu, English dan Chinese. Ini akan meluaskan lagi skop perniagaan anda. Takkan nak Tunggu lagi!


.: prepaid4u :.

Best Regards,

Ismail Ahmad
Prepaid4U member
012 2610681

 

Copyright @ 2008 Prepaid MYeCASH: Pendaftaran | Original Template: Wordpress Themes | Modified By Uncle is | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top